luni, 9 aprilie 2012

Ce imi doresc de Happy Easter - X-mas?

Este dimineata, o dimineata asa de aprilie cu multa zapada...parca mi s-a strecurat printre degete inca un an si m-am urcat in masina timpului de unde ori am ajuns in trecut ori in viitor. Cine mai stie din moment ce vremea declara razboi. Bine ca inca nu mi-am depozitat hainele de iarna in dulapuri ferecate. Le voi scoate la o parada.
Astazi sunt revoltata, poate ca vremea se face vinovata pentru tot sau poate doar amestecul meu de sentimente si ganduri. Ce sa imi doresc de Craciunul acesta prevestitor Pastelui?
Poate cativa ghiocei si cateva branduse dar nu mai am cum pentru ca s-a asternut zapada.

Sa revin la lucruri mai ,,serioase" cum ar fi...barbatii. M-am saturat deplin de toate teoriile aberante care circula pe internet despre barbati si despre femei si mai ales toate teoriile pe care le traiesc si le vad zi de zi in viata ,,reala". Haosul fie cu noi!
Si ne plangem de mila si le plangem de mila altora pentru ca pasesc cu strangul in drumul lor in viata in fiecare zi.

Sa imi pierd speranta? Nici pomeneala de asa ceva dar dupa o analiza asa in limita bunului simt am constatat ca in lumea aceasta exista cateva categorii de femei si barbati de care ma izbesc zilnic si pe care tare as vrea sa-i vad altfel...poate mi-ar trebui o pereche de ochelari de cal, cine stie ce iluzie optica imi genereaza.

Eu una sunt satula de barbatii ,,pachet muschi de porc lucrat la sala" care se schimba in fata geamurilor din blocuri, sunt mereu convinsi ca o femeie va lesina la vazul lor, pentru ca dupa atata antrenament riguros, la ce miros au, cu siguranta cine le sta in apropiere va lesina.

Ma plictisesc barbatii ,,lista de diminutive" care in momentul in care deschid gura alinta tot ce le iese in cale. Genul acesta de barbati te invita la suc in mall si isi iau ca accesorii, pentru a completa probabil lipsa de materie cenusie, portofele in care gasesti sigur cateva bancnote de euro si maruntis romanesc. Mai au la pastrare pe masa, un telefon adus sau ,,imprumutat" de la prietenul din S.U.A care este ultima fita. Discutiile cu ei se reduc la fotbal, mancare de tip fast food, masini si mai ales la cai putere.

Imi displac total figurile de barbati intelectuali imbracati la costum care lucreaza in instutii importante si care au mereu impresia ca pamantul se invarte in jurul lor. Cei ,,implicati" in politic, au toate (ne)sansele. Acestia au de regula o sluga credincioasa in ,,varinta" soferului. De cele mai multe ori iti saruta mana si au un ,,limbaj" libidinos mai ales daca in mintea lor, cred cu tarie ca orice femeie le iese in cale este secretara.

Am inceput sa nu-i mai suport nici pe ,,familistii de weekend" care se afiseaza cu nevestele peste tot si cand prind un moment ,,de singuratate" hop si ei cu o remarca sau cu un laitmotiv stupid. In secunda 2 daca nevasta simte ceva se retrag in carapacea lor si isi umfla penele ca un cocos pregatit de lupta. Vin adesea cu scuze tampite si ,,se fac ca ploua" si fata de nevasta si fata de ,,victima" pe care o abordeaza.

Ma distreaza in schimb barbatii ,,sensibilosi" care se aprind repede si iau foc si au impresia ca totul dar absolut totul se reduce la nopti indelungate de iubire in dormitor pana cand obosesc, pana cand devin agresivi, pana cand mai au putin si musca din oameni,,mutilandu-se" adesea cu picatura chinezeasca. Ba ii vezi plangand , ba ii vezi nervosi, niciodata siguri pe ei.

Tipologia ,,cantaciosilor prin baruri si cafenele" mi-a displacut mereu. Au impresia ca daca laiaie frumos un cantacel si se stramba ciudat la microfon, au si ajuns vedete. Isi traiesc suferinta pe ritmuri de rock si folk, si blues si jazz. Aici in schimb mai sunt exceptii, unii o fac din necesitatea de a castiga bani. Altii sunt foarte spirituali si chiar virtuosi. Mai ca era sa ii uit pe manelisti, ,,idolii la femei" pentru ca la barbati este ocupat.

Totusi desi sunt in numar foarte mic, mai exista barbatii aia cu care poti purta discutii interminabile, care stiu in sinea lor ca femeile sunt bune, care stiu sa spuna si lucruri frumoase si simple fara sa abereze, care gatesc uneori sau te astepta acasa cu flori si ciocolata, care isi recunosc vina cand gresesc si care isi respecta parintii, respectul - off ce ,,chestie" sacra...pe acestia Doamne inmulteste-i! Cel putin pentru o perioada...si asa vremea e cum e :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu